Chcemy, aby dzieci spędzały czas w Terefere w wesołej atmosferze i jednocześnie rozwijały swoją kreatywność. Dlatego w ramach abonamentu organizujemy różnorodne zajęcia dodatkowe, podczas których dzieci bawią się, integrują oraz poznają świat.

1. Zmysłowe zabawy czyli zajęcia sensoryczne.
Zmysłowe zabawy to zajęcia z plastyki sensorycznej dla maluchów od 0 do 3 lat, polegającej na samodzielnej, swobodnej zabawie różnorodnymi produktami spożywczymi i plastycznymi bezpiecznymi dla dzieci. Zabawa ta ma na celu stymulowanie dziecięcych zmysłów takich jak węch, wzrok, smak, dotyk i słuch. Kolorowe barwy, przeróżne kształty, formy, faktury i tekstury przeniosą dzieci w magiczny świat pełen nieodkrytych wrażeń.

2. Gimnastyka smyka
Zabawy ruchowe, polegające na raczkowaniu, chodzeniu, bieganiu, czyli poruszaniu się pod okiem wykwalifikowanej kadry. Turlanie, bujanie, omijanie przeszkód, podrzucanie woreczkami, przechodzenie w tunelach. Zajęcia odbywają się przy muzyce.

3. Smykowa orkiestra
Zajęcia muzyczne z wykorzystaniem instrumentów muzycznych tj. bębenek, tamburyn, grzechotki, dzwoneczki, cymbałki, pałki, gwizdki. Śpiewanie rymowanek i wierszyków, tworzenie własnej muzyki.

4. Teatralne przygody
Bajki i opowiadania przedstawiane za pomocą pacynek, kukiełek i ulubionych pluszaków.

5. Rytmika „RUCHY MALUCHY”
Celem zajęć z rytmiki jest umuzykalnienie dzieci i ćwiczenie poczucia rytmu, poprzez wspólne śpiewanie piosenek, ćwiczenia rytmiczne, taniec i grę na instrumentach perkusyjnych.
- wykonujemy ćwiczenia rytmiczne,
- śpiewamy piosenki,
- poznajemy instrumenty,
- uczymy się układów tanecznych.
Każdy nauczyciel posiada tytuł zawodowego muzyka i doświadczenie w pracy z dziećmi. W czasie zajęć prowadzący grają na instrumencie klawiszowym oraz dodatkowym instrumencie w zależności od swojej specjalizacji m. in. na skrzypcach, akordeonie, gitarze, flecie, klarnecie.

6. Język angielski
Nauka języka angielskiego dla dzieci w wieku żłobkowym prowadzona jest w Terefere w formie zabawy. Wczesne lata są kluczowe w rozwoju mózgu maluchów i jest to najlepszy moment na to, żeby w ich życiu pojawił się drugi język. Regularne osłuchiwanie się z obcymi dźwiękami i komunikacyjne podejście lektora już od pierwszych zajęć spowoduje to, że dzieci nie odczują bariery językowej czy niepewności przy użyciu języka obcego w prawdziwym życiu.