Zajęcia dodatkowe

Chcemy, aby dzieci spędzały czas w Terefere w wesołej atmosferze i jednocześnie rozwijały swoją kreatywność. Dlatego w ramach abonamentu organizujemy różnorodne zajęcia dodatkowe, podczas których dzieci bawią się, integrują oraz poznają świat

1. Zmysłowe zabawy czyli zajęcia sensoryczne.

Zmysłowe zabawy to zajęcia z plastyki sensorycznej dla maluchów od 0 do 3 lat, polegającej na samodzielnej, swobodnej zabawie różnorodnymi produktami spożywczymi i plastycznymi bezpiecznymi dla dzieci. Zabawa ta ma na celu stymulowanie dziecięcych zmysłów takich jak węch, wzrok, smak, dotyk i słuch. Kolorowe barwy, przeróżne kształty, formy, faktury i tekstury przeniosą dzieci w magiczny świat pełen nieodkrytych wrażeń.

 

 

2. Gimnastyka smyka

Zabawy ruchowe, polegające na raczkowaniu, chodzeniu, bieganiu, czyli poruszaniu się pod okiem wykwalifikowanej kadry. Turlanie, bujanie, omijanie przeszkód, podrzucanie woreczkami, przechodzenie w tunelach. Zajęcia odbywają się przy muzyce.

 

 

 

3. Smykowa orkiestra

Zajęcia muzyczne z wykorzystaniem instrumentów muzycznych tj. bębenek, tamburyn, grzechotki, dzwoneczki, cymbałki, pałki, gwizdki. Śpiewanie rymowanek i wierszyków, tworzenie własnej muzyki.

 

 

4. Teatralne przygody

Bajki i opowiadania przedstawiane za pomocą pacynek, kukiełek i ulubionych pluszaków.

 

5. Rytmika „RUCHY MALUCHY”

Celem zajęć z rytmiki jest umuzykalnienie dzieci i ćwiczenie poczucia rytmu, poprzez wspólne śpiewanie piosenek, ćwiczenia rytmiczne, taniec i grę na instrumentach perkusyjnych.

  • wykonujemy ćwiczenia rytmiczne,
  • śpiewamy piosenki,
  • poznajemy instrumenty,
  • uczymy się układów tanecznych.

Każdy nauczyciel posiada tytuł zawodowego muzyka i doświadczenie w pracy z dziećmi. W czasie zajęć prowadzący grają na instrumencie klawiszowym oraz dodatkowym instrumencie w zależności od swojej specjalizacji m. in. na skrzypcach, akordeonie, gitarze, flecie, klarnecie.

 

6. Język angielski

Nauka języka angielskiego dla dzieci w wieku żłobkowym prowadzona jest w Terefere w formie zabawy. Wczesne lata są kluczowe w rozwoju mózgu maluchów i jest to najlepszy moment na to, żeby w ich życiu pojawił się drugi język. Regularne osłuchiwanie się z obcymi dźwiękami i komunikacyjne podejście lektora już od pierwszych zajęć spowoduje to, że dzieci nie odczują bariery językowej czy niepewności przy użyciu języka obcego w prawdziwym życiu.