Nasza przedszkolna kadra to osoby:

  • z nieograniczonymi pokładami miłości, ciepła, troski i empatii,
  • z dużym doświadczeniem i ogromną kreatywnością,
  • posiadające kierunkowe, fachowe wykształcenie, ciągle rozwijające się zawodowo,
  • gwarantujące dużo radości, naukę przez zabawę i uśmiech od ucha do ucha,
  • dbające by dziecko, w ciepłej i przyjaznej atmosferze, mogło rozbudzać ciekawość świata,
  • wspierające rozwój emocjonalny i umysłowy każdego z naszych dzieci oraz dbające o ciepłe i koleżeńskie relacje miedzy nimi,
  • prowadzące warsztaty rozwojowe, plastyczne, rytmiczno-ruchowe i muzyczne – dostosowane do możliwości i wieku dziecka, zapewniając przy tym ciepłą i serdeczną atmosferę.

Nasz Psycholog wspiera zarówno naszą kadrę pedagogiczną, jak i służy swoją pomocą przedszkolnym Rodzicom borykającymi się z indywidualnymi problemami wychowawczymi.

 

Karolina Wójcik-Zbroja

nauczyciel, kierownik przedszkola

Absolwentka studiów pedagogicznych ze specjalnością szkolną z profilaktyką społeczną w Akademii Ignatianum w Krakowie. Z Terefere związana jestem od kilku lat, to głównie tutaj zdobywała swoje doświadczenie, poprzedzone pracą jako opiekun dziecięcy.

O sobie: Jestem osobą bardzo pogodną, wesołą i zorganizowaną. Nie lubię nudy i trudno usiedzieć mi na miejscu. Praca z dziećmi jest moją życiową pasją. Największe zadowolenie i satysfakcję daje mi uśmiech na twarzy Dziecka oraz to kiedy widzę jak rośnie i się rozwija. W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki i podróżować.

IMG_8504
 

Sabina Zasada

nauczyciel, kierownik przedszkola

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyła kierunek Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacją Surdopedagogiki i Edukacji Wczesnoszkolnej oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Poprzez udział w wielu kursach i szkoleniach stara się podnosić swoje kwalifikacje i doskonalić swój warsztat pracy. Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

O sobie:  Każdy dzień spędzony z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i poczucie spełnienia zawodowego. W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem. Staram się stworzyć w przedszkolu taką przestrzeń, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe, w której każdy będzie ważny i potrzebny. Zawsze dążę do wszechstronnego rozwoju przedszkolaków, dostrzegając ich indywidualne potrzeby i zainteresowania. Praca z najmłodszymi jest pełna wyzwań oraz wymaga kreatywności i twórczości. Jednak uśmiech i zadowolenie dzieci, obserwowanie ich codziennych, małych i wielkich sukcesów inspiruje do dalszej pracy, jest największą nagrodą i motywacją na każdy kolejny dzień.

 

IMG_8518

Agnieszka Wajda

pomoc nauczyciela

Asystent nauczyciela. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc warsztaty dekorowania ozdób choinkowych dla dzieci, oraz jako pomoc nauczyciela w przedszkolu. Lubi zdobywać nową wiedzę, dlatego chętnie uczestniczy w różnych kursach i szkoleniach.

O sobie: Jestem osobą ciepłą, otwartą, troskliwą i uśmiechniętą. Zawsze pełną chęci do pracy, co sprawia, że dobrze odnajduję się w pracy z dziećmi. Uważam, że najważniejsze w pracy z dziećmi jest cierpliwość i zrozumienie małego człowieka i jego świata. Czas spędzony z nimi daje mi szczęście i siłę do życia. Pięknie jest odkrywać świat razem z dziećmi, uczestniczyć w procesie ich rozwoju a także pomagać im w odkrywaniu swoich talentów. Prywatnie bardzo lubię podróżować, chodzić na górskie wycieczki i jeździć na rowerze.

Magdalena Glanowska

nauczyciel

Kwalifikacje do pracy z dziećmi zdobyła kończąc studia podyplomowe „ Wychowanie przedszkolne z przygotowaniem pedagogicznym” na Akademii Ignatianum w Krakowie. Praca z dziećmi dostarcza jej wiele satysfakcji a jednocześnie daje ogromną siłę do pokonywania wyzwań.

O sobie: W swojej pracy dążę do wszechstronnego rozwoju dzieci. Staram się dostrzegać ich indywidualne potrzeby i zainteresowania oraz wspierać harmonijny rozwój. W wolnych chwilach czytam, spędzam czas z najbliższymi oraz podróżuję. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci.

1603441735296
 

Małgorzata Stępień

neurologopeda, pedagog

Pani Małgorzata od ponad 10 lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła studia oraz specjalizację z neurologopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Specjalizuje się w terapii wad wymowy i opóźnionego rozwoju mowy. Pracuje z dziećmi z dysleksją, afazją, alalią, oraz z zaburzeniami spektrum autyzmu. W swojej pracy wykorzystuje zróżnicowane, pomocne narzędzia terapii, które zwiększają jej skuteczność.

więcej informacji na stronie: https://www.mowisiegabinet.pl

 

zaj z rytmiki

Aleksandra Zborowska

instruktor rytmiki, pedagog

Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie, instruktor rytmiki, pedagog. Od wielu lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i żłobkowym, prowadząc zajęcia rytmiczne i ucząc muzyki najmłodszych.

Zajęcia odbywają się w formie zabawy, które mają pozytywny wpływ na rozwój ruchowy, emocjonalny, intelektualny i społeczny. Rytmika to nie tylko piosenki. To także granie na instrumentach perkusyjnych oraz zabawy rozwijające koordynację, poczucie rytmu, znajomość kolorów, pracę w grupie. To także nauka ciekawych choreografii oraz zajęcia tematyczne takie jak: muzyka góralska, muzyka harcerska, muzyka irlandzka, poznawanie pór  roku i świąt dzięki piosenkom.

WhatsApp Image 2021-01-19 at 18.03.56

Aleksandra Broda

Lektor języka angielskiego.Centrum Edukacyjne Feniks

Nauka języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym prowadzona jest w Terefere w formie zabawy. Wczesne lata są kluczowe w rozwoju mózgu maluchów i jest to najlepszy moment na to, żeby w ich życiu pojawił się drugi język. Regularne osłuchiwanie się z obcymi dźwiękami i komunikacyjne podejście lektora już od pierwszych zajęć spowoduje to, że dzieci nie odczują bariery językowej czy niepewności przy użyciu języka obcego w prawdziwym życiu.

Opiekę metodyczną sprawuje Pani Karolina Dudek.

IMG_3308

Monika Janik

pomoc nauczyciela

Absolwentka liceum Ogólnokształcącego , o profilu Psychologiczno-Pedagogicznym. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała poprzez pracę w żłobku jako opiekun dziecięcy a , także jako niania prywatna .
O sobie : Jestem osobą wesołą , pomysłową,  ciepłą , a także pełną troski . Staram się  ,aby przedszkolaki dobrze czuły się w placówce. Chętnie organizuje różne zabawy . Przytulam i okazuje zrozumienie  , gdy maluchy tego potrzebują. Praca z najmłodszymi daje mi bardzo dużo satysfakcji. Każdy uśmiech Dziecka jest nagrodą za poświęcenie oraz motywacją do dalszej pracy . Prywatnie uwielbiam słuchać muzyki i czytać książki.  Po pracy lubię zajmować się dziećmi jako niania .
unnamed2

Katarzyna Szymańska-Pagacz

pomoc nauczyciela

Studentka V roku studiów magisterskich na kierunku psychologia, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego.
Doświadczenie poprzez wcześniejszą pracę z dziećmi na podobnym stanowisku.
O sobie:
Prywatnie mama jedenastolatki. W pracy z dziećmi satysfakcjonują mnie interakcje z nimi, obserwacja ich rozwoju i zmian jakie zachodzą poprzez działania w dziedzinie nauki i wychowania, oraz to jak ważną rolę odgrywa przedszkole w ich życiu. Cieszy mnie iż mogę być tego częścią 🙂