Nasza przedszkolna kadra to osoby:
- z nieograniczonymi pokładami miłości, ciepła, troski i empatii,
- z dużym doświadczeniem i ogromną kreatywnością,
- posiadające kierunkowe, fachowe wykształcenie, ciągle rozwijające się zawodowo,
- gwarantujące dużo radości, naukę przez zabawę i uśmiech od ucha do ucha,
- dbające by dziecko, w ciepłej i przyjaznej atmosferze, mogło rozbudzać ciekawość świata,
- wspierające rozwój emocjonalny i umysłowy każdego z naszych dzieci oraz dbające o ciepłe i koleżeńskie relacje miedzy nimi,
- prowadzące warsztaty rozwojowe, plastyczne, rytmiczno-ruchowe i muzyczne – dostosowane do możliwości i wieku dziecka, zapewniając przy tym ciepłą i serdeczną atmosferę.
Nasz Psycholog wspiera zarówno naszą kadrę pedagogiczną, jak i służy swoją pomocą przedszkolnym Rodzicom borykającymi się z indywidualnymi problemami wychowawczymi.
Karolina Wójcik-Zbroja
nauczyciel, kierownik przedszkola
Absolwentka studiów pedagogicznych ze specjalnością szkolną z profilaktyką społeczną w Akademii Ignatianum w Krakowie. Z Terefere związana jestem od kilku lat, to głównie tutaj zdobywała swoje doświadczenie, poprzedzone pracą jako opiekun dziecięcy.
O sobie: Jestem osobą bardzo pogodną, wesołą i zorganizowaną. Nie lubię nudy i trudno usiedzieć mi na miejscu. Praca z dziećmi jest moją życiową pasją. Największe zadowolenie i satysfakcję daje mi uśmiech na twarzy Dziecka oraz to kiedy widzę jak rośnie i się rozwija. W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki i podróżować.
Sabina Zasada
nauczyciel, kierownik przedszkola ds dydaktycznych
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyła kierunek Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacją Surdopedagogiki i Edukacji Wczesnoszkolnej oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Poprzez udział w wielu kursach i szkoleniach stara się podnosić swoje kwalifikacje i doskonalić swój warsztat pracy. Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
O sobie: Każdy dzień spędzony z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i poczucie spełnienia zawodowego. W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem. Staram się stworzyć w przedszkolu taką przestrzeń, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe, w której każdy będzie ważny i potrzebny. Zawsze dążę do wszechstronnego rozwoju przedszkolaków, dostrzegając ich indywidualne potrzeby i zainteresowania. Praca z najmłodszymi jest pełna wyzwań oraz wymaga kreatywności i twórczości. Jednak uśmiech i zadowolenie dzieci, obserwowanie ich codziennych, małych i wielkich sukcesów inspiruje do dalszej pracy, jest największą nagrodą i motywacją na każdy kolejny dzień.
Agnieszka Wajda
pomoc nauczyciela
Asystent nauczyciela. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc warsztaty dekorowania ozdób choinkowych dla dzieci, oraz jako pomoc nauczyciela w przedszkolu. Lubi zdobywać nową wiedzę, dlatego chętnie uczestniczy w różnych kursach i szkoleniach.
O sobie: Jestem osobą ciepłą, otwartą, troskliwą i uśmiechniętą. Zawsze pełną chęci do pracy, co sprawia, że dobrze odnajduję się w pracy z dziećmi. Uważam, że najważniejsze w pracy z dziećmi jest cierpliwość i zrozumienie małego człowieka i jego świata. Czas spędzony z nimi daje mi szczęście i siłę do życia. Pięknie jest odkrywać świat razem z dziećmi, uczestniczyć w procesie ich rozwoju a także pomagać im w odkrywaniu swoich talentów. Prywatnie bardzo lubię podróżować, chodzić na górskie wycieczki i jeździć na rowerze.
Magdalena Glanowska
nauczyciel
Kwalifikacje do pracy z dziećmi zdobyła kończąc studia podyplomowe „ Wychowanie przedszkolne z przygotowaniem pedagogicznym” na Akademii Ignatianum w Krakowie. Praca z dziećmi dostarcza jej wiele satysfakcji a jednocześnie daje ogromną siłę do pokonywania wyzwań.
O sobie: W swojej pracy dążę do wszechstronnego rozwoju dzieci. Staram się dostrzegać ich indywidualne potrzeby i zainteresowania oraz wspierać harmonijny rozwój. W wolnych chwilach czytam, spędzam czas z najbliższymi oraz podróżuję. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci.
Ewa Sterczewska
pomoc nauczyciela
Ukończyła studia na kierunku Edukacja Artystyczna w zakresie Sztuk Plastycznych. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel wspomagający.
W pracy najważniejsza jest dla mnie relacja z dzieckiem, wspólne odkrywanie i rozwijanie ich talentów oraz wspieranie w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami. Staram się przekazać dzieciom takie wartości jak szacunek, radość i miłość.
O sobie: Moją pasją jest malarstwo. W każdej wolnej chwili tworzę projekty na odzieży, butach i torebkach. Pasjonuję się również rozwojem duchowym poprzez kontakt z natura sam na sam, gdzie życie płynie wolniej i uważniej. Mogę wsłuchać się w siebie, poczuć spokój, harmonię i naładować baterie.
Małgorzata Stępień
neurologopeda, pedagog
Pani Małgorzata od ponad 10 lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła studia oraz specjalizację z neurologopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Specjalizuje się w terapii wad wymowy i opóźnionego rozwoju mowy. Pracuje z dziećmi z dysleksją, afazją, alalią, oraz z zaburzeniami spektrum autyzmu. W swojej pracy wykorzystuje zróżnicowane, pomocne narzędzia terapii, które zwiększają jej skuteczność.
więcej informacji na stronie: https://www.mowisiegabinet.pl
Karolina Warzocha
Lektor języka angielskiego.Centrum Edukacyjne Feniks
Nauka języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym prowadzona jest w Terefere w formie zabawy. Wczesne lata są kluczowe w rozwoju mózgu maluchów i jest to najlepszy moment na to, żeby w ich życiu pojawił się drugi język. Regularne osłuchiwanie się z obcymi dźwiękami i komunikacyjne podejście lektora już od pierwszych zajęć spowoduje to, że dzieci nie odczują bariery językowej czy niepewności przy użyciu języka obcego w prawdziwym życiu