Nasza przedszkolna kadra to osoby:

  • z nieograniczonymi pokładami miłości, ciepła, troski i empatii,
  • z dużym doświadczeniem i ogromną kreatywnością,
  • posiadające kierunkowe, fachowe wykształcenie, ciągle rozwijające się zawodowo,
  • gwarantujące dużo radości, naukę przez zabawę i uśmiech od ucha do ucha,
  • dbające by dziecko, w ciepłej i przyjaznej atmosferze, mogło rozbudzać ciekawość świata,
  • wspierające rozwój emocjonalny i umysłowy każdego z naszych dzieci oraz dbające o ciepłe i koleżeńskie relacje miedzy nimi,
  • prowadzące warsztaty rozwojowe, plastyczne, rytmiczno-ruchowe i muzyczne – dostosowane do możliwości i wieku dziecka, zapewniając przy tym ciepłą i serdeczną atmosferę.

Nasz Psycholog wspiera zarówno naszą kadrę pedagogiczną, jak i służy swoją pomocą przedszkolnym Rodzicom borykającymi się z indywidualnymi problemami wychowawczymi.

 

Karolina Wójcik-Zbroja

nauczyciel, kierownik przedszkola

Absolwentka studiów pedagogicznych ze specjalnością szkolną z profilaktyką społeczną w Akademii Ignatianum w Krakowie. Z Terefere związana jestem od kilku lat, to głównie tutaj zdobywała swoje doświadczenie, poprzedzone pracą jako opiekun dziecięcy.

O sobie: Jestem osobą bardzo pogodną, wesołą i zorganizowaną. Nie lubię nudy i trudno usiedzieć mi na miejscu. Praca z dziećmi jest moją życiową pasją. Największe zadowolenie i satysfakcję daje mi uśmiech na twarzy Dziecka oraz to kiedy widzę jak rośnie i się rozwija. W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki i podróżować.

IMG_8504
 

Sabina Zasada

nauczyciel, kierownik przedszkola ds dydaktycznych

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyła kierunek Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacją Surdopedagogiki i Edukacji Wczesnoszkolnej oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Poprzez udział w wielu kursach i szkoleniach stara się podnosić swoje kwalifikacje i doskonalić swój warsztat pracy. Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

O sobie:  Każdy dzień spędzony z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i poczucie spełnienia zawodowego. W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem. Staram się stworzyć w przedszkolu taką przestrzeń, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe, w której każdy będzie ważny i potrzebny. Zawsze dążę do wszechstronnego rozwoju przedszkolaków, dostrzegając ich indywidualne potrzeby i zainteresowania. Praca z najmłodszymi jest pełna wyzwań oraz wymaga kreatywności i twórczości. Jednak uśmiech i zadowolenie dzieci, obserwowanie ich codziennych, małych i wielkich sukcesów inspiruje do dalszej pracy, jest największą nagrodą i motywacją na każdy kolejny dzień.

 

IMG_8518

Agnieszka Wajda

pomoc nauczyciela

Asystent nauczyciela. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc warsztaty dekorowania ozdób choinkowych dla dzieci, oraz jako pomoc nauczyciela w przedszkolu. Lubi zdobywać nową wiedzę, dlatego chętnie uczestniczy w różnych kursach i szkoleniach.

O sobie: Jestem osobą ciepłą, otwartą, troskliwą i uśmiechniętą. Zawsze pełną chęci do pracy, co sprawia, że dobrze odnajduję się w pracy z dziećmi. Uważam, że najważniejsze w pracy z dziećmi jest cierpliwość i zrozumienie małego człowieka i jego świata. Czas spędzony z nimi daje mi szczęście i siłę do życia. Pięknie jest odkrywać świat razem z dziećmi, uczestniczyć w procesie ich rozwoju a także pomagać im w odkrywaniu swoich talentów. Prywatnie bardzo lubię podróżować, chodzić na górskie wycieczki i jeździć na rowerze.

Magdalena Glanowska

nauczyciel

Kwalifikacje do pracy z dziećmi zdobyła kończąc studia podyplomowe „ Wychowanie przedszkolne z przygotowaniem pedagogicznym” na Akademii Ignatianum w Krakowie. Praca z dziećmi dostarcza jej wiele satysfakcji a jednocześnie daje ogromną siłę do pokonywania wyzwań.

O sobie: W swojej pracy dążę do wszechstronnego rozwoju dzieci. Staram się dostrzegać ich indywidualne potrzeby i zainteresowania oraz wspierać harmonijny rozwój. W wolnych chwilach czytam, spędzam czas z najbliższymi oraz podróżuję. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci.

1603441735296
 

Małgorzata Stępień

neurologopeda, pedagog

Pani Małgorzata od ponad 10 lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła studia oraz specjalizację z neurologopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Specjalizuje się w terapii wad wymowy i opóźnionego rozwoju mowy. Pracuje z dziećmi z dysleksją, afazją, alalią, oraz z zaburzeniami spektrum autyzmu. W swojej pracy wykorzystuje zróżnicowane, pomocne narzędzia terapii, które zwiększają jej skuteczność.

więcej informacji na stronie: https://www.mowisiegabinet.pl

 

92b8374e-5e77-496f-8b99-59ef058f4826

Klaudia Sobczak

Pedagog

Tancerka ZPiT AGH „Krakus”, pedagog i akompaniator w Studio Baletowym Opery Krakowskiej, nauczyciel rytmiki w krakowskich przedszkolach i innych placówkach oświaty. Instruktor tańca ludowego (Stowarzyszenie Edukacji Artystycznej). Absolwentka Akademii Muzycznej na wydziale Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej, kierunku Edukacja artystyczna. Uczestniczka wielu konferencji i sesji naukowych związanych z rytmiką, edukacją muzyczną i tańcem.

Katarzyna Szymańska-Pagacz

pomoc nauczyciela

Magister psychologii, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego.
Doświadczenie poprzez wcześniejszą pracę z dziećmi na podobnym stanowisku.
O sobie:
Prywatnie mama jedenastolatki. W pracy z dziećmi satysfakcjonują mnie interakcje z nimi, obserwacja ich rozwoju i zmian jakie zachodzą poprzez działania w dziedzinie nauki i wychowania, oraz to jak ważną rolę odgrywa przedszkole w ich życiu. Cieszy mnie iż mogę być tego częścią 🙂

IMG_9634
 

Aleksandra Krauze

pomoc nauczyciela

Studentka 3 roku Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoje doświadczenia do tej pory zdobywała w czasie indywidualnej pracy z dziećmi.

O sobie:

Jestem osobą nieustannie uśmiechniętą, troskliwą, ciepłą a przede wszystkim dobrze zorganizowaną. W pracy z dziećmi staram się zbudować taką przestrzeń i atmosferę aby w każdej chwili mogły czuć się wartościowe, docenione i kochane. Każda chwila z dziećmi sprawia mi niesamowitą satysfakcję, a możliwość uczestniczenia oraz obserwowania ich rozwoju pozwala mi lepiej zrozumieć ich potrzeby.

W wolnych chwilach lubię piesze wędrówki, zajęcia taneczne i prace manualne.

 

IMG_9988

Karolina Warzocha

Lektor języka angielskiego.Centrum Edukacyjne Feniks

Nauka języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym prowadzona jest w Terefere w formie zabawy. Wczesne lata są kluczowe w rozwoju mózgu maluchów i jest to najlepszy moment na to, żeby w ich życiu pojawił się drugi język. Regularne osłuchiwanie się z obcymi dźwiękami i komunikacyjne podejście lektora już od pierwszych zajęć spowoduje to, że dzieci nie odczują bariery językowej czy niepewności przy użyciu języka obcego w prawdziwym życiu