Nasza przedszkolna kadra to osoby:

  • z nieograniczonymi pokładami miłości, ciepła, troski i empatii,
  • z dużym doświadczeniem i ogromną kreatywnością,
  • posiadające kierunkowe, fachowe wykształcenie, ciągle rozwijające się zawodowo,
  • gwarantujące dużo radości, naukę przez zabawę i uśmiech od ucha do ucha,
  • dbające by dziecko, w ciepłej i przyjaznej atmosferze, mogło rozbudzać ciekawość świata,
  • wspierające rozwój emocjonalny i umysłowy każdego z naszych dzieci oraz dbające o ciepłe i koleżeńskie relacje miedzy nimi,
  • prowadzące warsztaty rozwojowe, plastyczne, rytmiczno-ruchowe i muzyczne – dostosowane do możliwości i wieku dziecka, zapewniając przy tym ciepłą i serdeczną atmosferę.

Nasz Psycholog wspiera zarówno naszą kadrę pedagogiczną, jak i służy swoją pomocą przedszkolnym Rodzicom borykającymi się z indywidualnymi problemami wychowawczymi.

 

Katarzyna Zając

Nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na wydziale Pedagogiki i Psychologii. Posiada kilkuletnie doświadczenie, które zdobyła pracując jako opiekunka w żłobku i wychowawca w przedszkolu. Podczas zajęć z najmłodszymi wykorzystuje zarówno tradycyjne jak i innowacyjne metody nauczania, które stymulują wszechstronny rozwój dzieci.

O sobie: „Niezwykle ważne jest dla mnie rozwijanie wyobraźni i ciekawości przedszkolaków. Staram się podążać za podopiecznymi, czyli akceptować ich uczucia, możliwość oraz chęć do współpracy. Wielką satysfakcję sprawia mi kiedy zaproponowana przeze mnie zabawa czy zajęcia spotykają się z aprobatą dzieci. Praca z najmłodszymi jest moją pasją, dlatego największą nagrodą za moje wysiłki jest możliwość obserwowania jak pokonują trudności dnia codziennego i zdobywają nowe umiejętności. Prywatnie jestem mamą dwóch cudownych dziewczynek, z którymi staram się spędzać jak najwięcej wolnego czasu.”

1603441735296
 

Małgorzata Stępień

Neurologopeda, pedagog.

Pani Małgorzata od ponad 10 lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła studia oraz specjalizację z neurologopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Specjalizuje się w terapii wad wymowy i opóźnionego rozwoju mowy. Pracuje z dziećmi z dysleksją, afazją, alalią, oraz z zaburzeniami spektrum autyzmu. W swojej pracy wykorzystuje zróżnicowane, pomocne narzędzia terapii, które zwiększają jej skuteczność.

więcej informacji na stronie: https://www.mowisiegabinet.pl

 

FB_IMG_1611214104242

Adrianna Zborowska

Instruktorka rytmiki, pedagog.

Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie, instruktor rytmiki, pedagog. Od wielu lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i żłobkowym, prowadząc zajęcia rytmiczne i ucząc muzyki najmłodszych.

Zajęcia odbywają się w formie zabawy, które mają pozytywny wpływ na rozwój ruchowy, emocjonalny, intelektualny i społeczny. Rytmika to nie tylko piosenki. To także granie na instrumentach perkusyjnych oraz zabawy rozwijające koordynację, poczucie rytmu, znajomość kolorów, pracę w grupie. To także nauka ciekawych choreografii oraz zajęcia tematyczne takie jak: muzyka góralska, muzyka harcerska, muzyka irlandzka, poznawanie pór  roku i świąt dzięki piosenkom.

1611267298108-01

Gabriela Kocura

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

 Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Swoje zainteresowania naukowe skupia na różnych formach stymulacji ekspresji dziecka ze szczególnym uwzględnieniem twórczej aktywności  w edukacji plastycznej.
O sobie:
Zdaję sobie sprawę jak ważne jest odpowiednie podejście, które skupia się na tworzeniu miłej atmosfery przy jednoczesnym mobilizowaniu do przestrzegania zasad ustalonych w grupie. Mam głowę pełną pomysłów na zaangażowanie dzieci w odkrywaniu wyjątkowości w rzeczach pozornie zwykłych. Na zajęciach wspomagam wszechstronny rozwój dziecka przez inspiracje muzyczne oraz różne formy literackie. Odczuwanie  przez przedszkolaków satysfakcji z wykonywanych zadań sprawia mi największą radość.
WhatsApp Image 2021-01-19 at 18.03.56

Aleksandra Broda

Lektor języka angielskiego.Centrum Edukacyjne Feniks

Nauka języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym prowadzona jest w Terefere w formie zabawy. Wczesne lata są kluczowe w rozwoju mózgu maluchów i jest to najlepszy moment na to, żeby w ich życiu pojawił się drugi język. Regularne osłuchiwanie się z obcymi dźwiękami i komunikacyjne podejście lektora już od pierwszych zajęć spowoduje to, że dzieci nie odczują bariery językowej czy niepewności przy użyciu języka obcego w prawdziwym życiu.

Opiekę metodyczną sprawuje Pani Karolina Dudek.